ohlalala..


tihii hej på er, eller typ godkväll! :)
jag har ganska tråkigt typ, sitter och kollar på film &
lyssnar på gamla låååtar tihii.
eller okej det är ganska myysigt ändå faktiskt dock är
det inte mys att kolla på film själv :(

men ingen som villle kolla på film med mig jue .. :(

aja imorgon börjar jag vid 10 iallafall men ska in till stan redan
20 över 9 för att träffa medina älskling och handla fiika!
skulle tydligen ha det med sig dåva i skolan, och lixom lilla jag
kom typ på det nu va, och typ ingen affär är öppen nu :(
illa som fan.
så får vänta tills imorgon för att köpa det.. :)
men nu typ håller jag tummarna för att väädret ska bli galet
bra också, skulle vara himla nice att få sola ännu mer.
snart är det typ dags för att krypa ner i sängen och sova tror jag.
ska ju lixom orka med en hel dag imorgon också.

snyggt med bruna ben, någolunda bruna armar & typ
lite röd men mest vit mage! (y)

och ursäkta för bilden.
(& ni kan säga vad ni vill om hur jag ser ut och hur
tjock jag nu är, men jag bryr mig inte).

pusssen och godnatt skriver jag nog nu.
sovgott!

Kommentarer
Postat av: Medina

Sötnooooooos du är fiiiiiiiiiiinast!!!! <3

2010-06-07 @ 17:08:27
Postat av: Medina

Sööööööööööööötnos du är fiiiinast! <3

2010-06-07 @ 17:09:32
Postat av: Nicklas

Fin mage . :D . Film e ju nice så de kan vi ta nån dag tycker ja . :D

2010-06-07 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0