ny klippt & nyfärgad!


ggaah, okej jag haaatar att klippa mig och färga
håret asså..
tog mig 2,5 timme typ!
asså seriöst så jävla dryyygt, men nu är det iallafall gjort.
och ja, håret är typ MEGA MÖRKT BRUNT? (y)
så en jäävligt stor förändring, så hoppas det blir mkt sol nu
så det bleeeks och blir som innan typ! :O

höll även nästan på att somna inne på cookie & i när jag färgade
håret, och mitt öga är helt cp rött och kliar :S
inte alls skönt :O
aja efter att jag gjort de åkte jag hem och åt, mc donalds! (y)
hahah seriöst, jag lever på det.
har nog ätit det 4 gånger denna veckan!
och då är det väääääldigt lite för att vara jag asså ;)
aja kommer väl bli ett happy meal snart :) men vad gör det?
ingenting typ.
aja nu ska jag hälla upp lite chips och annat gottt och lyssna
på musik och njuta av att vara hemma själv om ingen
gör mig sällskap?!! :O

så om någon har tråkigt bara hör av er typ!
har inget att göra ikväll typ ;O

men men ha det bäst nu så skriver jag nog lite senare.
pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0