min dag..


okej min dag började bra..
vaknde vid 9 och steg upp och klädde på mig och lite..
och jag SMINKADE MIG INTE idag.. tummen upp för de! :O
gaalet, men iallafall åkte jag ut till aspö med familjen.
och sen städade vi jäärnet där ute asså typ burit bräder och
plankor som fan, så jag är typ dööd!
och sen passade jag på att sola också, så har snygg rand efter
mina strumpor dåva, HAHAH puss på det!
men jag är ju brunas i min familj på benen! (a)
och den ända som INTE brände sig, vilket jag aldrig gör förutom
i ansiktet som är kritvit.
men sen åkte jag hem senare typ 4 färjan och väl inne i stan
köpte vi mat, jag fick MC donalds (L)
sen när jag kom hem så hände de i förra inlägget så ja.
men nu ska jag hämta mer cocacola skriver mer sen.
pusssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0