meeesar!


ååh va alla klagar heela tiden på att det är
förvarmt ute! :O
visst okej, de gör jag med, men de är för att jag
hatar när de är varmt. :O
men stör mig på dom som klagat hela vintern på att
de har varit sviiinkallt och att dom vill att de ska bli
sommar och varmt..
och nu så bah: fyfan, de är för varmt.. och blablabla..
gaaaah, skärp er!
nu är det sådärra varmt som ni ville att de skulle vara !! :O

och så fort ni går ut i solen så bränner ni er?!!! (y)
sen klagar ni på att det svider och gör ont och en massa ;O
använd solkrrääääm dåå!!!

dock är solkräm för mesar (a).. eheh.. förlåt ska inte vara kaxig! :)
själv bränner jag mig aldrig utan blir brun istället,
så himla skönt de!
får la tacka min morfar för det! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra ackefjord

så rätt, jag tycker det är bara najs med värme och sol :D pöss.. saknar dig bebbe :( <333

2010-06-29 @ 17:49:54
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, så trött blir man jue ;D, gaah saknar dig med! :( <33333333333 puss

2010-06-29 @ 17:52:32
URL: http://emiliawernered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0