MÅNDAG.


min dag har väl sett ut såhär dåva:
hej föresten :O

vaknade vid 8 tiden och bytte om och gjorde mig i ordning och sen
åkte jag in till stan med mammma.
träffade medina och köpte lite fiika!
sen gick vi till stumholmen där vi träffade klassen och så började de
regna direkt så vi gick till skolan och fikade och hade lite lekar!
ganska kul, sen slutade vi typ halv 12.
åkte och handlade med mamma och åt på lyckans. (y9

sen åkte jag till fågelmara fritids och typ pratade med dom där! :)
bestämde när jag ska jobba och lite, himla bra tycker jag!
ska verkligen inte klaga!
sen åkte vi hem och fikade, (y) tummen upp.
men nu ska jag typ duscha så skriver senare.
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0