lövmarknaden.


min torsdag(igår).
började med att jag jobbade från klockan 9 till halv 1.
gjorde inte så mkt, solade, lekte i sandlådan och tastade gris ;).
sen vid 1 gick bussen från fågelmara.
så då träffade jag annie, jocke och rasmus och tog bussen in till
stan för att gå på lövmarknaden.
och de va himla bra, hittade lite saker,
t.ex gooodis en poliströja och nya solglasögon! :D
sen åkte annie och rasmus hem så gick lite med jocke sen åkte han
också hem och då gick jag en runda med mamma och dom.
och köpte ännu mer godis.
sen blev det ut till aspö vid halv 10.
ja det va min torsdag.
kan lägga upp bilder på vad jag köpt lite senare typ.
men nu får ni ha det bäst
pusssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0