idioter!!


varit iväg hela dagen (skriver om det sen)..
och väl när man kommer hem går man in i duschen och när man
kommer ut ser man att man har ett missatsamtal men tänker inte
så mkt på det mer och sätter på datorn då man direkt får något
skrivet av den som man fick det missade samtalet ifrån...

och då får man veta att folk har ringt till den personen och sagt
att jag stöter på en kille..
förlåt men jag hatar personer som ljuger för just den killen dom
sa namnet på, känner jag inte ens?
har aldrig träffat honom eller något i den stilen..
såå jävla idiotiskt att ringa och hitta på sån skit.
men visst grattis om ni ville sabba något mellan mig och den jag tycker
om mer än galet mkt så har ni nog lyckats nu!!!

tack som fan, ni har typ förstört mitt liv genom lögner?
så hoppas ni kan sova gott nu, DRA ÅT HELVETE!

hejdå, nu ska jag hänga mig tack vaare detta! :)
för pallar inte förlora något som betyder mkt för mig när jag inte ens
har gjort något.
asså ne fyfan jag fattar inte detta själv.
FITTA!

Kommentarer
Postat av: hahahaha

du trot inte man fattar att det är pontus du menar eller? "äkta fjortis"

2010-06-06 @ 11:18:49
Postat av: emilia.

vadå? klart som fan de är pontus jag menar? vem skulle de annars vara jag tycker om? :) omg, va fjortis jag är!

2010-06-06 @ 11:24:00
Postat av: Joacim

normal kommentar :S

men hon gillar ju inte dig iafl ! hhaha sug på den!

2010-06-06 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0