hemmma igen.


sådär då va man hemma igen efter att varit iväg
och firat någras student!
himla trevligt, åt godmat och lite sånt därra.
dock va det ganska så kallt ute när man skulle gå hem
på kvällen så underbara mormor kom och hämtade oss (a).
kunde inte bli bättre typ.
så nu ligger man i sängen och ska väl snart sova tror jag?
för imorgon blir det att åka in till stan med jocke och kolla
på studenterna typ (y). får väl äta frukost där inne med
ska ju in så jävla tidigt :P, typ 1-2?!
typ då jag brukar vakna eller bli väckt i vanliga fall.. :P
iallafall så ska vi väl kolla på dom vid 4 tiden sen efter det ska
jag äta på montmatre med familjen och sen kolla på bio.
så det blir nog en himla bra dag dåva :).
men nu ska jag la sova!
ha det duuunder bäst och sov supergott!
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0