hemma = sovaa! (L)


godmorgon/goddag säger jag dåva!
började vid 8 i morse i skolan och städade i köket & ja det gick
bra, dock har jag aldrig varit så trött och hungrig på samma gång.
aja jag klätrade för det mesta bara runt och plockade ner saker ifrån
taket som vi skulle diska!
efter att vi hade städat, slutade ju vid 10 så gick jag och åt på
mc donalds med annie för höll på att DÖ!
sen letade jag upp mig en bikini på stadium + att jag betalade med kort
för första gången! (a) eheh.
typ jag: hur gör man, jag har aldrig gjort detta förut?! :O
lite pinsamt men aah..
sen tog vi en bussss hem vid halv 12 så nu är jag hemma och ska väl
gå och lägga mig och sova en stund tror jag. (y)
men ni får ha det bäst!
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0