hemma igen.


förlåt för att jag inte skrev i morse men ah..
jag hade helt enkelt inte tid till det.
vaknade typ vid 10 tiden men låg kvar i sängen
tills klockan va 11. (a)
galet trött efter att någon höll mig vaken i natt :O
dock somnade jag vid halv 3 :).
men aja steg upp vid 11 och duschade och så gjorde
jag mig iordning och duschade och sånt därra..

sen skulle min kära lillla mormor köra hem mig till pontus..
och ja det slutade nästan med att vi körde helt vilse (y).
men tillslut kom man hem till den söte lille fjanten! (a)
himla mys, förutom att han somnade och sov i kanske en timme!? ;o
ganska gulligt ändå! (a)
typ saknat honom lite massa mycket!

men nu ska jag äta innan jag typ döör av hunger..
pusssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0