har tråååkigt.

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? -  21?
Yngsta hångel? - 15-16 typ?
Vad tycker du om kärlek? - både bra&dåligt.
När kramade du någon sist? - typ idag? :)
Saknar du någon speciell person? - eeh JA!
Har du svårt för att bli kär? - ja, faktiskt..
Är du singel? - nepp? :O
När fick du senast en komplimang? - idag ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ne, eller? ;O
Hånglat med nån riktigt ful: JAAA!
Hånglat med fler än 50 pers: - EH NEJ!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja.
Gjort något riktigt dumt? - typ ja :) 
Gjort något du verkligen ångrar? - ja lite typ :O
Varit nykter på nyårsafton? - haha ja? :)
Åkt ambulans? - nej :)
Gjort nåt olagligt? - bara liite (a)
Fått din mamma att gråta? nja.. inte precis :P
Slagit ner någon? - ah, biffen här asså ;)
Skämts över dina föräldrar? - ne, eller ibland!
Skämts över dig själv? - åh nej!
Sagt jag älskar dig och menat det? - nja, eller jo :)
Bråkat med din Pojk/flickvän? - haha ooh ja :P
Tar du droger? - nej förfan!! :S
Dricker du? -  nej är nykterist ;)
Röker du? - neeepp!
Hur mycket pengar lägger du på alkohol varje månad? ca: 0kr

Vilka kläder sover du i? typ t-shirt + trosor.

Vad hatar du verkligen? fjortisar,
typ nästan all mat förutom godis/glass.
Varit kär? - jadå, de har väl hänt :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nja, kanske gick dock över direkt.
Är du ensam nu? - ja helt själv i mitt rum :(
Vill du gifta dig? - kanske någon dag i framtiden :P

Vill du ha barn? - får väl se :P

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng - jag typ :)
Såg dig gråta? - oj :s vet inte?
Fick dig att gråta? - minns seriöst inte :S
Du gick på bio med? - min familj idag, ;D
Skällde på dig? - mamma som alltid?
Du delade drink med - minns inte.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -  neepp :)
Kramat någon? - ja :)

Pussat någon? - ooh ja (a) :)

Sjungit? - ja sååå jävla bäst va jag ;d
Saknat någon? - mja :( för mkt!

JAG HAR:
Digitalkamera? - ja.
Systemkamera? - neepp
Telefon på rummet? - min mobil? (a)
Egen dator? - eeh ja! :)
Husdjur? - nej :(
Bra kompisar? - klart som fan!
Tar du receptbelagda mediciner? - ne :)
Vem vill du fika med just nu? - någon frivillig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0