har galet tråkigt.


dock orkar jag inte göra något heller för är dödens
trött verkligen!
vaknade som sagt vid 4 inatt och kunde inte somna om efter det..
helt sjukt jobbigt, sen va det mega varmt i rummet.
fattar inte varför men ah (y). inte kul.

aja sitter just nu och har precis lagt över bilderna och skickat iväg
dom på huset på aspö!
inte för att dom blev så bra när det fortfarande står ställningar runt
om huset och när en lucka fattas i köket :P.
men annars så (y).

slängde ihop nnågra av bilderna till en bild så ah.
sådärra ser det ut dåva.
är bara bilder innefrån det stora huset dock.

nu ska jag lägga in lite bilder ffrån idag tror jag.
se om min mobilsladd vill de, den är typ cp :S..
aja hörs lite senare.
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0