glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.


ja, från och med nu ska jag nog sluta bryy mig
om allt som sägs.
för har märkt att de bara sägs en masssa ny skit
bara dagen efter..
som kan vara helt tvärt emot de som sas dagen innan..
asså jag har verkligen tröttnat på att bo här bland alla
falska jävlar!
seriöst hhur pallar man hålla på och ljuga och sabba
för andra?!
vad är de för liv?
ni kan ju verkligen inte ha något självförtroende alls..
lixom hur kan man snacka om någon som om man känner
dom, när men aldrig ens pratat med varandra eller träffats?


hallå, lär känna mig innan ni går runt och snackar en massa.
jag är inte någon bitch, asså jag är sååå låååångt ifrån de
man kan vara.
lixom ursäkta mig för att jag inte pallar gulla med allt och alla
som jag inte känner? :)
ursäkta för att jag inte är falsk som alla andra och fejkar leenden
heela dagarna! :)

asså snälla söta ni..
skaffa er ett liv och väx upp, eller iallafall mogna lite för fan!
visst jag är inte den mest mognade alltid.
men jag spelar inte dum i onödan eller gör mig inte dummare än va jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0