galet uttråkad.


ska väl typ säga godnatt tror jag.
har precis kollat på yttligare en film, dock vet
jag inte va den hette :O
men den va sådär, lite typ sorglig så man blev
lite ledsen i ögat :'/ (a) tihiii..
ne jag brukar vara lite känslig sådärra när de gäller
vissa filmer (a) hiiihii.
kan inte hjälpa det dock :$

aja sen är jag sååå galet trött på de därra bröllopet!
ärligt talat bryr jag mig inte ett skit, tycker bara de är
dålig stil att vi vanliga människor ska behöva betala det
med våra skattepengar.
lixom dom har faktiskt egna pengar, precis som alla andra..
inte fan är det någon som skulle betalat mitt bröllop precis,
ne det hade jag fått betala själv.
och jag tror inte jag skulle tjäna 1 3:dje del av va dom gör..
så nee, så himla dålig stil av dom.

men nu ska jag gå och lägga mig eller nått i den stilen.
blir kanske en film till (a)
får la see.
pusssssssssssssen & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0