*

50 frågor, vågar du?

utseende

1. vilken ögonfärg har du: blå-grå
2. hur lång är du: 165-166?
3. vilken hårfärg har du: bruunt.
4. långt eller kort hår: hyfsat långt.
5. piercingar i ansiktet: neej..
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: bruna!! :O
7. hur lång skulle du vilja vara: typ som jag är nu :)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: ljust som förut.
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: nee :)

senaste du
11. åt mat: vid halv 4.
12. drack: cola.
13. du fick sms av och vad de stod: jocke? "fan va varmt de är :P" eller nått?
14. du skrev sms till och vad du skrev du? jocke? "jaså? ;) blev du något brunare? :P"
15. sa: ge mig godis-skålen.
16. kramade: någon i min släkt?
17. kysste: pontus
19. du spydde: valborg (y)
20. åt idag: godis.

kärlek
21. är du singel: ne, de tror jag inte :)
22. ditt förra förhållande va med: petter.
23. ditt längsta förhållande: 6 månader?
24. med vem då: petter.
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: ojj, vet inte? :P
26. är du oskuld: nej
27. gillar du någon just nu: jaaa! :$
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2-3?
29. vill du vara singel: neej!? :O
30. vill du gifta dig: kanske när jag blir stor (a)
31. vad heter din nuvarande pojk/flickvän: pontus, förhoppningsvis? :O

vänskap

32. den som vet mest om dig: jag själv.
33. den vän som du har kännt längst: :O
34. bara en allra bästa vän? har ju många :(.
36. en av dina bästa tjejkompisar: har många, men annie! :D
37. som bor långt ifrån dig: ?
38. den du har mest minnen med: flera sstycken.
39. bra vän du inte träffar ofta: vet inte :O
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: hahahah, måånga! ;)

övrigt
41. musiksmak: bra musik :)
42. sport du gillar: ingen, annars fotboll? :O
43. galen eller lugn: galen.
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: oohja (a), fast nee :(
46. har du hört att du borde bli modell: hahahahha nja, nån gång. men aldrig i livet.
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: kläder, eller min mobil :O
50. vad tänker du på just nu: vad jag ska ha på mig imorgon :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0