död.


eller okej jag är inte död, så hej på er!
fick för mig att de va torsdag idag, men insåg
ganska snabbt att jag hade så fel om det :/
hade varit så skönt med helg just nu asså.. :O

aja idag har jag varit så galet duktig och jobbat,
fick sovmorgon till 9 och slutade vid 4.
tummen upp (y)
har spelat fotboll hela dagen såå galet varmt :O
sen va det typ helt vindstilla så jag trodde som jag skulle dö?
och då hade jag ändå miindre kläder än idag ;O..
får la gå naken imorgon om de ska vara på detta viset :P
men men.
efter jobbet åkte jag hem, och badade!
massa skönt, sen la jag mig i solen och solade för 5 gången i år
typ?
seriöst man hinner inte det när man jobbar hela dagarna och
kommer hem vid halv 5 tiden när solen gått i moln (y).
så bara denna veckan och nästa vecka sen har jag LOOOV!
och då ska jag jäävla steka!

men nu sska jag inte skriva mer..
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0