BRTKOK! (L)


japp, jag har kommit på en egen fond
eller såndär som typ BRIS med hjälp av min
käre vänn jocke iochmed att de va han som började
prata om BRIS och påstod att de skulle finnas en som
hette: BRTÖ. -.- eller BRTK.
man bara men hallåå jocke lilla.. ?! ^o)
ne BRTKOK får det bli, säger inte va det betyyder :D
är min och jockes hemlighet! :O

hahah ååh va jag har roligt & är trött :D
kommer inte kunna sova inatt :O inte alls bra typ?!
men ska upp vid 7 imorgon :( inte alls kul.
tummen ner på det!!!! :/
och jag har varit pisss trött när jag stigit upp vid 10 ;O.
men nu ska jag fortsätta komma på coola saker med
jocke tönten :D
pussssss hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0