barnkalas maybe?


lixom fyller ju typ år om 11 dagar dåva och
funderar på att ta och bjuuuda hem min dunderbara
smååå fjortis-kompisar liixom! :$
och bjuda på bullens korv och saft och kaka?! :)
låååter inte det som en kalas braa ideé eller? :$ (a)
tralalala..
jag tycker det iallafall ;D
masssa ballonger och skit, kan inte bli bättre!
kan göra sånadärra ballongdjur som vi gjorde förrförra året! :D
snacka om att dom blev tjuuusiga dåva.
tihiii (a).
ne nu ska jag sluta babbla och gå och mysa ner mig i sängen
och lyssna på muuuusik :)
hare bäst och allt såndärra gos!
pussssss & sovgottt :$

Kommentarer
Postat av: Joacim

Gillllart! :D

2010-06-15 @ 11:53:55
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0