aspö i mitt hjäärta!


oooooh no!
inte just nu iallafall, för nu är jag trött :O
hade det varit några av mina underbara vänner här nu
hade det varit underbart asså!
men tyvärr är dom inte det, utan va jag vet/tror så sover
dom just nu faktiskt.
inte alls bra ;O.
såå nu sitter jag här i mööörkret och lyssnar på musik (L)
och dricker cocacola för att få magen att inte göra lika ont..
dock tror inte jag cola är till någon stor hjälp. :(
med gott är de (a).
som sagt är mina kära cider slut efter igår, så vad ska jag göra..
och ja igår va riktigt kul, iallafall på kvällen/natten!
ska faktiskt inte klaga iallafall, kunde blivit sååå mkt värre ju.
och min farbror har tydligen en häärlig film på mig från
igår kväll när jag hade som roligast ;O
såå den får man väl ta och se så fort jag kan dåva! :)
men ja, vad ska jag mer säga..

söndag snart, klockan är ju snart 00.00 och imorgon ska vi åka
hem till jäämjö igen, dock vet jag inte riktigt när det blir av bara.

men men, sånt man määärker dåva.
men nu ska jag sluta skriva, kanske skriver något litet senare
eller så ...
pussssen & ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0