ååååååh..


snälla kan folk bara ta och dra långt åt
någonstanns och bara låta mig va.
asså snälla sluta inbilla mig en massa saker som
sen inte stämmer?
lixom ni fattar inte hur mycket det faktiskt förstör.
jag är en person som tar vissa väldigt seriöst innan
jag fåttt en egen uppfattning om dom.

för varför skulle en helt främmande människa börja hitta
på en massa löögner och göra allt för att jag ska tro på dom?


just nu har jag det precis så.
får höra saker från de ena och de andra hållet..
den ena bah: amen de är så, jag lovar verkligen dig det.
sen nästabah: amen de är skit snack jag lovar dig. lita på mig.
sen får man höra av en annan en helt annan sak ..
asså vafan ska jag tro :'/

jag skulle själv aldrig kunna ljuga om en sak som kan
såra någon annan person, så därför förstår jag mig inte
på såna som klarar av det?
skulle jag ljuga skulle jag få ont i magen och ångest och tillslut
berätta sanningen, även om jag behövt ta en massa skit!
jag är den personen som hellre är ärlig än ljuger och sårar
en annars person..
liksom är man normal så har man känslor och ett samvete..
och har man ett gott samvete så klarar man inte av att ljuga om
grejer som skulle såra en annan människa..

så ni nu som hittar på eller säger en massa just nu till mig..
ni vet säkert vilka ni är.
det borde ni verkligen märkt.
säg sannigen till mig nu är ni snälla.
jag hör hellre den än behöva höra om era lögner från annat håll
och undra vilket jag ska tro eller inte tro på.

[email protected] - bara att skriva!
eller kan ni skriva anonymt här eller på min bilddagbok.
går lika bra det, ni är så himla duktiga på att skriva anonymt.

JAG PALLAR INTE MER NU FAKTISKT!
det är allt för mkt skit just nu för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0