1 vecka utan internet..


.. är nuuuuu ääääntligen sluuut!
fyfan va gottt!
har typ nästan variiit död denna stunden asså.
men somsagt fyller jag ju år idag så fick ett kärt
mobilt bredband som jag kan ha nu när jag är på aspö (a).
såå underbart, ja..
aja fyller som sagt år så blev väckt vid 8 tiden?!
och åt frukost och fick paket av mamma&pappa och mina kära
släktingar!
fick pengar, en tröja, hudkräm, björnborg, och mitt mobila bredband.
taack som fan!! :)
men nu ska jag gå ner och göra mig iordning innan alla dom
andra som ska hit kommer!
ni får ha det bäst så skriver jag mer sen om vad som har hänt
undertiden mitt internet hemma har varit stendött.
pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0