varför...


asså vissa saker förstår inte jag..
snälla ta inte alltid mig seriöst på bloggen eller liknande
ställen, för ibland säger jag saker för att göra en grej av det.

just ikväll lyckades en sak jag skrivit blivit helt jävla fel.
vilket verkligen inte va meningen?!

asså jag hatar när det blir såhär, mår dåligt som fan.
och känslig som jag är så bryter jag ihop..
men inte en fan bry sig om det, utan bara om va jag skrivit
ändå om det inte är de jag menar inombords.
men ibland verkar inte ens känslor vara de viktiga..
utan att bli sårad är helt normalt...

något jag saknar är en sak jag inte ens skulle våga be om
i detta läget..
något sååå litet men ändå sååå stort.
men för lilla mig större än störst för tillfället.
jag har aldrig önskat så mycket som nu att jag bara fått vara
med dom jag tycker om, och som jag nästan aldrig träffar..
lixom en kram, en liten jävla kram?
av någon som man tycker om som vän eller MER..
fyfan va underbart :(

& jag vet en person som inte tror att han betyder så mycket som
han verkligen gör för mig, men som sagt.. du betyder sjukt mycket
och jag tycker om dig för den du är, oavsättt va du själv säger!!
så förstå det nu PONTUS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0