sista jobb dagen imorgon!


fyyfan va sköönt det kommer bli asså!
har bestämt mig för att börja 9, för de är jag värd! (a)
så ska stiga upp vid 8 imorgon hade jag tänkt! :)
ska ju bjuda på glasss och allt imorgon så hoppas alla
barnen blir glaaada!
annars känns de ganska misslyckt! (a) :P
men vem säger NEJ till glass? .. precis INGEN!!! :O

men som sagt ska jag ta och sova nu tyyp!
eller okej inte än ska nog ta mig ett glas cola och lite glassss
och mormors äppelpaj och sen bbyyta om.
men ska ju inte skriva mer ikväll iallafall så till er får jag säga
godnatt till iallafall!
pussssen.


bild på mig, när jag va iväg och spelade fotboll med dom
smmåå barnen! eheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0