mina sommar planer?


ja nu har jag bestämt ganska hyfsat va jag ska göra
resten av delen av sommaren nu när jag INTE ska jobba!

  • ÖLANDS DJURPARK, nästa vecka?
  • VATTENFESTIVALEN DEN 17. med dom bästa!!
  • FIXA NAGLARNA DEN 20.
  • GÖTEBORG OCH SE PINK, DEN 23-25?
  • SAILET DEN ?-?
hmm, ja det va väl de jag kan komma på just nu?!
SOOOOLA ska jag lätt göra med! :O
ett måste nu verkligen, så fan ta vädret om det inte blir bra!

nu ska jag iallafall fortsätta kolla på allsång på skansen och sen
sätta på min kära film!! ;)
pussssen, skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra ackefjord

Sailet är mellan den 11-14 Augusti :) <3

2010-07-06 @ 21:16:42
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: EMIIILIA!

tack snyggging!! :) <3<3

2010-07-06 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0