inte helt fel!!


säger bara muuums typ!

& ja, detta är ungefär precis hur min drömkille ser ut ;)

* BRUNA ÖGON!!!!!
* BRUNT/SVART HALV-LÅNGT RUFFSIGT HÅR.
* SNYGG KLÄDSTIL.
* VÄÄLTRÄÄNAD = + I KANTEN, HELT KLART!

så killar, ser ni ungefär ut sådär ...
så kan ni vara nästan HEEELT säkra på att ni INTE får ett nej av mig! ;) (a)
för då skulle jag inte kunnna moootstå er!

( dock har jag redan min drömkille killar, och han heter PONTUS!!! )
& han behöver inga brunaögon eller brunt hår, för jag tycker om han lika mkt för det!
sååådet så (a), snacka om kanon kille då asså!

Kommentarer
Postat av: :(

Då fick jag ett nej.. :(

2010-07-05 @ 19:28:19
Postat av: emilia.

jaså,:O vem är du då?

2010-07-05 @ 19:35:56
Postat av: :)

rille4s :)

2010-07-05 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0