hemmma igen.


eller ja, kom faktiskt hem för ett tag sen men la mig
i soffan och kollade på någon film då fram tills nu!
är typ trött eller nått i den stilen?
& missade sommarlovsmorgon idag, såg inte ens reprisen
så ska se den nu på datorn hade jag tänkt! :)
men som sagt har jag varit på cirkus ikväll och ja det va väl
en upplevelse för sig, ingen höjdar cirkus men ändå..
tror inte ella min kusin tyckte de heller men hoppas hon va nöjd
över kvällen iallafall! :)
fick en gaaalet tjusig ballong på vägen hem iallafall! :)
men men, skriver kanske om en stund igen!
hare bäst, pusssen. ♥



och såhär såg man ut idag.
pallade inte klä på mig något "fint" så blev en blå wezc
tröja och ett par jeans.
åh även mina riktiga BLÅA ögon och inga linser! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0