heemma.


fiick sluta tidigt idag, redan vid 3 typ!
himla skönt för vet inte riktigt varför men har varit sjukt
trött varje dag nu denna veckan?!
inte alls okej enligt mig.. men inget man kan göra något åt!
så nu sitter jag hemma och lyssnar på musik och försöker undvika
solen efter att ha varit ute en heeeel dag ;O.
kan ju säga att det va skit varmt idag, och de gillar jag inte!!
aja funderar på att åka hem till min mormor och morfar och äta
nu, men får la se hur det blir med det!
ni får ha det bäst, pusssssen

Kommentarer
Postat av: Sandra ackefjord

jaa, ibland förstår jag mig inte på såna personer! :) undra om den personen vågar säga det till mig irl? :D <3

2010-07-07 @ 17:22:21
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: EMIIILIA!

ne jag känner igen mig i det därra asså :), ja det kan man allt undra, palla att han/hon va anonym också! :) riktigt gulligt asså! <3

2010-07-07 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0