hahah.. suck.


okej jag har typ bett 3 st att växa upp den senaste
timmen!
asså förlåt, men vad äre för fel på er killar? (y)
eller okej, det är INTE fel på ALLA killar..
det måste jag med säger annars lär jag fååå höra det.
men ja, vissa av er är verkligen sååååå omogna? hallå typ, ta
och väx upp va?!
jag är iallafall en sån tjej som tycker det är så j*vla omoget &
skriva vissa saker..
som typ dennna killen:

Adda awesome_*****@hotmail.com om du vill betygsätta min k*k! :) Om inte, ignorera bara mitt meddelande och ha en fortsatt trevlig kväll ;D

ville dock inte hänga ut den stackars killen helt med hotmailen och dedär!
(men säg till om ni är sugna på att betydsätta den! :) de är iallafall inte jag!)
men snälla, såna killar är verkligen såååå TUMMEN NER!
sen finns det säkert såna tjejer som faller för det med.. men enligt mig är
det sååå himla B!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0