göteborg..



ja jag har ju som sagt varit i göteborg över helgen..
och lite vad jag gjorde:

FREDAG
åkte bil - galet kul vill jag lova. (y) nooot!
gick en runda på nordstan & åt på pizza hut! gott som fan.
kollade på PINK + takida & good charlotte. superbra!!!

LÖRDAG

liseberg på dagen, tills jag blev dyyyygnsur och fick gå till hotellet.
sen gick vi och åt på nått ställe typ.

SÖNDAG
checkade ut på hotellet.
sen köpte vi kläder på nordstan under dagen!
sen åkte vi hem, och på vägen blev det mat i halmstad! (y)

ungefär de som hände under tiden..
dock fanns det ju även en massa snyggga killar och kollla på så det
ingick även i själva reeesan! (Y) (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0