godkvälll eller nått!


nuuu funkar äntligen mitt internet på min dator igen!
va på tiden för andra gången! :O
dock funkar inte mitt firefox nu! :S
snacka om att jag blir gaaalen på detta så nu får man använda
det vanliga skiiiiten!
och det tyyyp suger och dampar och hackar och gaah , ni fattar! :)

aja just nu är mina härliga släktingar här och har grillat ikväll
så nu är jag meega mätt!
inte sååå himla skönt faktiskt! :O
så nu sitter vi på altanen och lyssnar på lars winnebäck och sånt mys! :)
& ja, snart är det lördag!
och då blire fest hos jocke och vattenfestivalen :D
sen ska jag och jocke iallafall natt bada! :D :D
så jävla tufft!
bara han inte feeegar ut dåva! :)
men ja just nu klarar jag inte av att skriva mer typ!
så ni får ha det bäst, pusssssssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0