gaalet härligt väääder!


26 grader i poolen så har legat där på en flyyt madrass i
2 timmar nu ungefärr!
sjuuukt skönt, så nu hopppas jag allt på att bli liite brun med :O
känns som om jag är mega blek om man jämför med alla andra som
legat och soola hela loovet dåva.. (y)
sen får jag väl ligggga och soola hela dagarna fram tills lördag då jag
måååste vara brunare än annie som varit i grekland i en vecka nuuu! :O
gaaaah, hon får ju inte vara brunare (a).
ssen måste jag självklart bli brunare än jockee också!! :D
aja nu ska jag ta mig något och äta & driicka och gå ut och sola baksidan
av kroppen med, de har jag ju som sagt glömt (a) och är typ vit! :$
myycket tjuuusigt!! (a)
men ha det bääääst! pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0