dissss lista.


tänkte passa på nu när jag är på dåligt humör och dissa lite! :)
får se hur seriöst de blir (y).
blir nog MEGA negativa saker iallafall, och säger samma skit..



  • att jag slösat bort så mycket energi på sååååå många idioter i
    mittt liv, seriöst.
    & visssa har jag gettt FLERA chanser också och trott att dom ska
    ha hunnnnit bättra sig och allt. ne, fuck them!
  • folk som utnyttjar andra, inte bara mig utan andra också!
    & aldrig ger något tillbaka.. visst jag klarar mig men de är fan inte
    okej, och de finns andra föörutom mig som verkligen tar illa uppp av
    att folk gör så!
    sånna som inte kan säga nej, utan tycker synd om er och gör allt ni
    ber om osv.. (y)
  • RASISTER! asså seriöst, jag säger korkade saker ibland.. men ärligt
    talat har jag inte ett skit emot "icke svenskar"..
    jag är själv inte helt svensk? & de säger ni inget om? såååå daaaah..
  • ATT SKOLAN BÖRJAR SNART, mer behöver jag inte säga..
    dock ett plusss att träffa mina kära vänner! ♥
  • KARLSKRONA, och alla avundsjuka och skitsnackande människor! :)
    & falska, oärliga, osv....
  • folk som rökerrestauranger och uteserveringar!
    goosh så jävla äckligt de är när man försöker äta och så får man
    en jävla massa äcklig rök i ansiktet! nefyfan!!


    så nu pallar jag inte komma på ner..
    har tusen till saker ... FAST NE.
    måste nog ta och vara tyst när jag är såhär irriterad!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0