det spökar!!!?!


asså seriöst!
jag driver verkligen inte nu, och det är inget skämt!
jag tror inte ett skit på spöken och sån skit, men asså
antingen är det spöken eller är det någon i huset!
för sitter just nu i soffan och det låter som om det går någon
fram och tillbaka i hallen?

och hur jävla normalt är det? såhär dags på kvällen när ingen
annan än jag är hemma?!

asså då är det inte att det låter liksom typ knakar 1 gång som de kan
göra i trägolv utan nu låter det hela tiden som om någon går barfota
fram och tillbaka, som om dom kommer längre bortifrån och går närmare
mig där jag sitter?
asså det kan inte vara något jag inbillar mig asså :S
aja paaaanik just nu!!!!!



Kommentarer
Postat av: rlx

dåååe kommer jag bort stumpaN ? :D <3

2010-07-04 @ 00:25:57
Postat av: Anonym

jafan gör det :O kommer fan dö <3

2010-07-04 @ 00:26:42
URL: http://emiliawernered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0