äääntligen!


nu funkar mitt kära internet igen! (y)
va fan på tiden, 3 veckor sen de blev grillat av en blixt!
haha, men som sagt nu är det tillbaka.
dom som känner mig väl, vet att jag inte klarar mig utan
internet.. utan får typ ångest då :O (a)
får dock se hur länge de funkar nu då eheh.

aja sitter just nu iallafall och lyssnar på muusik och väntar på
att tacosen ska bli klaar så jag äntligen kan få mat!
har ju inte ätit sen kvart i 10 i morse?!!! :S
och de va frukost lixom? gaaah, :(
sen har jag fortfarande ont i min rygggg, inte alls okej! :'/
men ja, har inte så mycket att skriva just nu som ni kanske märker utan
blir bara massa trams typ :)
men ni får ha det kalas bra ikvälll. hej så länge!
pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0