4 dagar kvar!!


gaaah så skönt det kommer bli asssåå..

liggga och sova till 11-12 och sen bara ligga och sola
resten av dagen, och ta det lungt!
galet toppen asså.
& få träfffa lite människor :O för en gångsskull!
hinner ju ingenting efter jobbet nu..

dock fick jag sluta lite innan 2 idag, tummen upp för de!
så åkte ner till hallarum där dom andra va och va där i
en timmme och kollade läget och försökte bli lite brunaare..
dock inte de lättaste i vanliga kläder (y).
shorts och 3/4 ärmadtröja.
ne, men nu är jag hemma och ligger inne för det är så varmt ute.
och jag verkligen HATAR när det är förvarmt! :O
men inne är det svalt och skönt med lite musik igång ;)
men nu ska jag vila eller något, är skittrött!
pusssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0