1 vecka kvar..


jobbb i morgon, och jag vill inte!
gaah, så galet trött är jag på att stiga upp vid 7
varje morgon och sen inte få sola varje dag..
seriöst jag får ångest om jag inte får sova SNART asså.
skulle ju solat idag, men blev inte så mycket med det..
blev en liiden stund på luftmadrassen i poolen, men låg
mest under ytan och flöt runt. (y)

men men nu ska jag snart stänga av datorn tror jag
för som sagt ska snart upp och jobba igen. :O
jobbigt!
så ja, skriver inte mer..
godnatt och sovsötttt, finns på mobilen!
pusssssen.

Kommentarer
Postat av: Patrik

vart jobbar du egentligen? :P

2010-07-05 @ 00:17:15
Postat av: EMIIILIA!

haha på fågelmara fritids :P

2010-07-05 @ 00:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0