typ hej? :)

kollade precis typ klart på en film.. och va den hette kommer jag inte ihåg?!
något med jogan w.. eller nått typ? skit samma! :)
den va väl ganska bra iallafall, kollade på hela vilket jag inte brukar göra
med filmer nu för tiden, antingen inte på början/mitten eller slutet! :)

funderar starkt på att spela lite the sims nu innan jag ska sova :o
men vet inte redigt asså :o
kanske blir lyssna på musik eller en film istället! :)

men ah har väl inget vättigt att skriva mer här liksom, eller ah de har jag
väl inte haft över huvudtaget?! eheh' :)
så nu ska jag inte skriva mer här så..

godnatt & sov gott!
PUSSSSS ;)

PS.
jocke förlorade nyss 1500kr också! HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0