tjabba, tjena hallå! =)


okej sista dagen på lovet idag :oo
kan ju säga att jag har SOOOVIT & njutit av hela dagen.
fan fattar verkligen inte hur jag ska orka upp imorgon asså! (y)
kommer vara helt jävla död typ! jippie..

aja nu sitter jag här och kollar på Johan Falk, :)
joel kinnaman är med, sjukt tuff är han! <333
min idol typ!
kollade på en annan del av köping också, tobbe är skit cool!

fotbadet är igång också, fan va det vibbrerar! (y) haha! puss på de!

nemen, skolan imorgon! inte så himla sugen på det asså!
börjar 9, hoppas det blir en sån kort dag iallafall så man kan åka hem och sova!

okej jag är brunögd nu med föresten! (y) jag diggar det asså! :D

aja vet inte va jag ska skriva mer än att jag är bäst! :)
hare super bra!
pussen <3333


/ Den Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0