TJA!


onsdag idag & det blev skolan idag faktiskt..
blev dock 10 minuter sen :o inte bra.. (n)
hände väl inte så jätte mkt i skolan och så men efter
skolan blev det stan med annie blomkvist!
mc donalds (y) blink* blink* ;) hahah!
sen så gick det förbi en kille med en kalas god baugett
och så sa jag åh den såg god ut och annie bah..
åååh fåår jag smaka?? (a)
och killen med baugetten typ bara eeh och började as garva ;D
häärlig tjej är hon! :)
väl hemma så blev det kolla på sommaren med göran! &
efter det blev det den nya vallander - dödsänglen eller va den hette! (y)

aja nu har jag bokat biljetter till snabba cash till på fredag (y)
haha fick med min pappa :o det va typ 2000årsen han va på bio,
förra bion han va på va flyckten från hönsgården! :D (y)

nu pallar jag inte skriva mer hotties! :)
hare bäst & godnatt typ!
pusssss på er bitches! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va wallander filmen bra ellä? :D tro jag somnade när jag skulle kolla på den xDD hahah

2010-01-21 @ 19:27:49
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/
Postat av: EMIIILIA!

nej den va skit dålig :(

2010-01-21 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0