PUSS


okej jag sitter typ här fortfarande med lite folk :o (y)

fick värsta rycket & började kolla igenom alla bilder från typ 2008..
ioch med att annie hade lagt upp värsta hemska från vårt konfimationsläger
som va då, på sin bdb! :o både bra och dåligt! haha!
iallafall om jag orkar ska jag nog ta tag och lägga upp lite gamla bilder här nu typ! :)
men blire bara några så äre bara för att jag typ inte pallar en massa just idag :P


2008!


simon & mig, - konfimationslägret i juni 2008.

mig & annie, - konfimationslägret i juni 2008.

mig, amanda & simon, - konfimationslägret i juni 2008.

min bild av gud.

konfimation i kyrkan (y) 28/6-2008.

sturkö! (y) - campingen på nationaldagen.

mig. gunsanz fjortisar på valborg 2008.

orienteringen i 8an. fick bäst resultat av alla, dock revs det! (a) undra vf.. lalalala..

grillning i trummenäs i maj. gabbe, david, robin & mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0