lalalala..


OKEJ HEJ IGEN REDAN!? :)

blev inget sims för de va drygt, & hittade ingen bra film heller.
så nu sitter jag och lyssnar på musik & har ganska kul åt att
jocke förlorat massa pengar, för igår skröt han så sjukt mkt att
han hade vunnit såååå mkt!
och nu har tönten även skaffat blogg?! - HAHAHAHA..
* http://jooacimpeterssson.blogg.se/
får väl se hur det blir med den "ELIT-bloggen" ..
iallafall vet jag inte va jag ska skriva nu heller men ändå skriver
jag vilket är ganska knäppt.. men sån är jag?! :D



OKEJ EN FRÅGA KANSKE?! :) - om de nu är någon som läser bloggen?! (vilket jag inte tror)
- men iallafall, ska jag ha håret :
1. brunt, som nu?          2. ljust som jag är?      3. eller svart, som jag va ett tag?




okej då har jag frågat de, vad ska jag nu skriva om?! :o
kan ju skriva några förslag på bra låtar?! ;) haha..

typ..
' FUCK YOU - LILY ALLEN.
' TO BE WITH YOU - MR.BIG
' WINTER - JOSHUA RADIN
' YOUR CALL - SECONDHAND SERENADE
' MIN STÖRSTA FÖRSTA KÄRLEK - SK8
' THE MAN WHO CAN'T BE MOVED - THE SCRIPT
' FREE FALLIN' - JOHN MAYER
' DEAR GOD - AVENGED SEVENFOLD

.. ah det får räcka! :O
&  nu ska jag nog sluta skriva för ah nu har jag slut på ideer :o

PUSSSSSSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg äger dig vännen :D

2010-01-05 @ 01:53:04
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/
Postat av: EMILIA.

NEJ!

2010-01-05 @ 02:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0