hej min älskade bloggg & ni som läser den!


första dagen i skolan avklarad! (y)
började vid 9, hade typ klassråd och sen slutade vid runt 11 tiden.
sjukt meningsöst enligt mig!
aja kom hem, sjukt trött efter att bara sovit 4 timmar inatt pga vissa saker..
och väl hemma blev det att lägga sig i soffan framför en varm brasa!
underbart!! vilket slutade med att jag somnade! (a)
lalalala.. okej vaknade typ för en stundsen och nu ska jag kolla på 4de
avsnittet av melrose place som jag missade! :o

kan verkligen tipsa om att den är sjukt bra! :)
så har ni missat den så finns den på tv4as hemsida! :) och femte avsnittet är ikväll!

aja ska väl sätta på det nu så ha det bäst sålänge,
skriver nog mer senare om jag inte somnar igen!

just de, sen ska jag göra SEMLOR! - muuuumms säger jag bara! haha puss på de!



/ Den Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0