hej igen.

okej mitt humör är faktiskt väldigt mkt bättre!
PUSS på det asså! :)
eller ah, lika sjukt ont i magen men de kan man leva med!

tur man har tuffa vänner som får en på bra humör! :)
har bestämt mig för att jag ska råna jocke också, har
hört att han har tjänat en massa på sitt poker spelande! :o
eller ne jag skulle aldrig råna honom, jag ska ju bli polis! :D (a)

iallafall lyssnar på musik just nu, underbart!
finns så sjukt bra låtar..
typ.. hejhejhej jag är bara 14 år.. ne fy, inte sån musik!
ne funderar på att bädda ner mig i sängen nu typ!
låter faktiskt som en sjukt bra ideé från min sida, & imorgon ska
jag typ va barn vakt om jag minns rätt, dock bara någon timme som tur är!

så godnatt & sov sött! ;)
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0