godmorgon typ?


eheh eller kanske inte, men jag vaknade tyyp för ungefär en timme sen! (y)
såå idag blire nog inte ett skit gjort! (y) kanske äta frukost snart?!
sååg att det fanns choklad-pudding i kylskåpet.. ;)
låter väl som en perfekt frukost tyckeer jag! (a) muums!

hoppas iallafall att de är något bra på tvn!
sen är min mage ännu mer åt helvete, och nu hjälper inte tabletterna länge! :S
helt sjukt ont, men vafan bara att biita ihop! :)
ska väl även försöka vända tillbaka dygnet nu börjar ju faktiskt om 2 dagar! :o
fyfan upp vid 6 varje dag.. ååh jag älskar skolaaan! <3333333333333

men ne nu bliire chokladpudddding !! ;)

ha det bäst, Pussen!

/ Den Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0