godkväll blogggen! :)


yes, då liggger man äntligen i sägen dåva!
typ super duper mega skönt! lalala.. (a)
fortfarande sjuk typ, ont i halsen som bara fan.. (n)!
aja hade gäster iallafall på kvällen vilket va väl trevligt.
lyckades iallafall med min chokladtårta, blev kalas god! :D
spelat cs halva kvällen också :$ - är typ super duper bäst på det!
men ah jag är ju super man.. och ELIIIIIIIIIIIT! (yyyy)

ne nu ska jag sättta på gossip girl haha (a).
min nya vana nu om nätterna kanske. tihii..

just det!
cocaine-nomy är nog den bästa låten!!! <333
massa kärlek på den! (L)
så tack till jocke som tipsaade mig om den för ett tagsen :o

nuu blire gossip girl, med chuck bass (a) muums!

pusss & ha det bäst bitches! ;)

/ Den Bästa!



Kommentarer
Postat av: typ

cocaine-nomy = uttjatat och dålig :)

2010-02-03 @ 07:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0