godkväll!


okej jag har fått magkatarr igen ..
& det suger mer än någonsin!!
kan varken äta eller dricka något ..

allt är typ konstigt just nu, vet inte varför ..
men de bara snurrar inne i mitt huvud typ! (y)
vet knappt va jag håller på och gör med mitt liv.
vet inte vad jag vill längre, allt man drömt om hela livet typ rinner ut i sanden..

vet inte va jag ska ta mig till?
har alltid varit så bestämd med hur allt ska bli sen jag va liten & nu bara känns
de som om de aldrig kommer bli så.

jag hatar verkligen detta!
både magkatarren och allt annat som bara blääää!

och inte gör alla som bara vill förstöra det bättre!
ne åt helvete med er typ! gå och sköt ert eget liv för fan!

dock så har jag sjukt bra vänner!
helt underbara, tack som fan! (L)

STÖRSTA TACKET BLIR NOG TILL DIG JOACIM!
DU HAR FÅTT MIG ATT SKRATTA TYP VARJE KVÄLL NU!
du är verkligen sjukt bra vännen! tack för att du finns!
& du sak veta att jag finns om de skulle vara något! :)
ELIT blogg har du ju också! :D <3


åh ja, vad ska jag nu skriva.. är bara sjukt irriterad så skriver inget vettigt typ!
ska lyssna på en jävla massa bra musik nu istället!
HEJDÅ! &
pusssssssssss förfan!

Kommentarer
Postat av: eliiit:D

emilia alltid på din sida!:D <3 u är tuffast :D<3

2010-01-08 @ 01:24:24
Postat av: Anonym

DUU ÄR BÄST VÄNNEN! :D <3

2010-01-08 @ 01:26:32
URL: http://emiliawernered.blogg.se/
Postat av: eliiit:D

efter dig söte:) <3

2010-01-08 @ 01:29:55
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0