chacha bloggen!


spelade the sims nyss för att måå lite bättre..
och nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik! <333 (y)
låtar som..

If I could go back once again
I would change everything, yeah
If I could go back once again
I'd do it all so much better

Time won't let me go
Time won't let me go
If I could do it all again
I'd go back and change everything
But you won't ever let me go


' time won't let me go - the bravery. (L)
helt sjukt underbar låt.. blir typ tårögd.

' break your heart - taio cruz <333
i'm only gonna break break ya break break yaa heart..


fan förlåt asså, börjar bli väääärsta deppbloggen förfan!
INTE braaa emilia! - fyskäms typ! :oo
lalalala.. ne bloggen ska bli bättre!
jag LOVAR, hoppas jag kan hålla det nu då med assså (a) ..

okej söndag imorgon, eller idag faktiskt för klockan är ju faktiskt så pass mkt!
buuusig jag är nu som är upppe mitt i nattten! :$$  (a) lalalala.. fniiizz
men okej vet inte än vad som händer asså, sova tidigt imorgon iallafall, för de
skulle jag ju gjort idag med, men ah det gick ju som de gick märkte jag nu?! eheh.. (y)
illa som fan!

en låt till som spelas i mina högtalare:
singel och sökande - elov och beny! (y)
den är faktiskt ganska skööön! ;) jag kan iallafall texten! (y)
det är alltid ett STORT + när man kan, låten blir liixm så mkt bättre då? :o

jag är singel och sökande..
surfa in på min bdb du och jag kan blii iihoop! :)

okej mogen jag är asså.. NOOT!? (y)

' hal som en tvål - elov och beny! <33

mja okej de va ett låttips till :o hahah sjuk låt!

men ne nu ska jag dregla lite över lite bilder på joel kinnman! (L) raaowrr (a)
sjukt snygg är han!
aja pussssssen!


/ Den Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0