äntliiigen!


okej, heej snyggingar!
nu funkar äntligen mitt internet!
vilket de typ inte gjort på hela dagen, KASST SOM FAN!
men iallafall va på chapman idag, bild som sög!
sen engelska, datakunskap och svenska! ganska skön dag!
slutade runt 3 tiden typ eller nått?! :o (y)
och imorgon har vi "sovmorgon" börjar 10 över 9! underbart!!!! <333

dock har vi idrott vilket jag inte är sugen på alls!!! :o
inte rört mig på år och dar typ jue! (y)
aja nu ska jag nog lyssna på lite musik typ!
dagens låt blir den jag sjungt på hela dan: i don't want to be - gavin degraw.

ps. hr1a kanske ska starta en blogg också! (L)

pusss & ha det bäst!

/ Den Bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att nån här ha det bra iafl :) <33

2010-01-15 @ 15:14:11
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0