1 månad.


ja tiden går väldigt fort faktiskt..

LÖRDAG idag då.. - (y)
steg upp tidigt och åkte in till stan för att klippa och
färga håret, vilket tog 3 timmar ungefär (y) sjuktkul!
efter det blev det att handla lite sen hem och vila lite
för mår inte riktigt bra tyyp! :S - får inte bli sjuk..
aja igår(fredag) så hade vi typ sjukt jobbig gympa så idag (lördag)
har jag sån gryym jävla träningsverk i hela kroppen :o helt sjukt!
i magen, benen armarna.. ja överallt typ!
och det suger för kan fan inte ens gå typ.
imorgon blir det iallafall ut till sturkö om då allt blir som planerat.
ska spela FIFA (y) vilket jag typ kommer äga på! :) - kalas bra!
klockan är typ snart 3 eller något så jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig..
men jag vet inte, är inte ens trött :/
men ah har inget mer att skriva typ så ..

hade bäst, & godnattt pusss!

/ Den Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0