1 2 3 6 14 4 ?


okej jag kan inte sova!
feber, fryser, ont i huvudet, mår illa, ont i halsen,
och ont i magen & är kisssig!
okej tur det faktiskt finns roliga människor vakna nu! (y)
okej typ 2 st! (y) men ah det räcker! bättre än ingen!
okej ska upp om 4,5 timme! (y)
heldag i köket, skulle ju viila emilia? - okej kommer va död imorgon.
får trycka i mig, alvedon, migräntabletter, magtabletter, iprem, vittaminer,
ja allt jag kan hitta :o blir säkert kalas bra!

ne funderar seriöst på att gå ner och kisssa :o
håller på att döööö!
okej, ofta jag skriver det i min blogg!? (y)

aja då vet ju alla att emilia wernered är kissig klockan halv 2 på natten.
någon som antecknar eller? :)

ne fyfan va pinsamt, säger nog hejdå!

/ Den Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0